onsdag 9 november 2011

Jultidningsrecentioner - del 2

Onsdag idag och här kommer den andra delen av min lilla följetong av jultidningsrecentioner :0)

Idag visar jag mina favvoartiklar i tidningen
"ALLT i Hemmet - julspecial".

Det är ju ingen pysseltidning som kommer med färdiga idéer som du bara kan följa, utan jag ser den här tidningen mer som en inredningsinspiration. De har ett jättemysigt reportage om den danska ljusa stilen - som föll mig i smaken. De ger faktiskt ett tips/en instruktion på hur du kan fixa en urtjusig grans/ljuskrona att hänga över bordet till jul ger en massa härliga recept från Leila Lindholms nya bok,
"Hello cupcake!" (vill ha!!)
Dessutom bjuder de på en hel drös med smarriga
julchokladrecept, hämtade från olika böcker. Nice!
Och i just det här numret har de med "6 enkla idèer julpyssel", närmare bestämt hur du bland annat gör en rund islykta, stickar dina egna julgranskulor & blingar julgruppen. Helt ok!






Helt ärligt hade jag nog inte köpt den här tidningen om jag inte som nu fått den för att jag prenumererar på den.
Alldeles för lite pyssel för de 59 kr den kostar ;0)

Titta gärna in i morgon när jag recencerar den sista tidningen,
"Lantliv - Jul & pyssel ".

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar