söndag 20 november 2011

Pysselmani!!!!!!

I´m back! Nej, jag gick inte vilse i skogen, men helgen innehöll viss liiite mer än vad jag hade räknat med. Har hunnit med att jobba en sväng idag med, men nu sitter jag här...

Och vi börjar med lite fina skogsbilder...






Jag är mer eller mindre född i skogen, och det kanske är därför som jag lätt skulle kunna tillbringa en hel dag där utan att tröttna. Ger mig så mycket kraft & inspiration!!

Så vad blev det då av allt jag fick med mig därifrån?
Jo, ett naturstillèben skulle man väl kunna säga...



Jag är väl kanske inte alltid så positiv till mataffären Netto, men bra veckoerbjudanden har de (ibland) i alla fall. I somras gick jag länge och suktade efter det här bordet i zink. Tyckte inte att jag hade riktigt råd då. Så var jag inne en dag i september och vad ser jag?! REA!! Fick bordet för 50 kr. YES!!

På med ett lager folie i botten, så att det inte blir rostigt och sen är det bara att börja "fixa".
Så här blev det, men det är inte klart!
Har en del betonggrejer på tork, så det kommer mera ;0)



Fniss... visst är den fin? 15 kr på ICA Maxi.




I morgon blir det ett inlägg om lite loppis-fynd jag gjort i veckan och som nu har fått komma till användning igen.

Ha nu en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar