fredag 4 november 2011

Stjärnor & betong

Hösten gör sig allt mer påmind med mörka och disiga dagar, men jag tycker att det är ganska mysigt faktiskt. Det ger mig en anledning till att tända ännu fler ljus!
Och som den julfantast jag är har jag redan börjat fundera på julpynt och pyssel...
Hittade vita pappersremsor i mina gömmor en dag när jag städade ur min förra pysselgarderob och dessa har jag nu satt och gjort stjärnor av.





Vad kan man nu använda dessa till tänker ni? Jo, som bordsdekoration eller bara lägga i en glasskål. Jag tycker att de är så söta som de är, men jag ska faktiskt använda dem på på ett annat sätt.
Hur får ni se om några veckor. Måste fixa en annan grej först som ska vara tillsammans med stjärnorna. ;0)




Som ni säkert har förstått så fullkomligt älskar jag att pyssla!
Och det jag tycker allra, allra mest om i "pysselväg" är att gjuta i betong...
Jag började med de för två sommrar sen, så det har hunnit bli en hel del på lyckade och
mindre lyckade skapelser.
Ute i vårt varmgarage brukar jag stå på kvällarna när gubben jobbar och barna sover. Det är livet!
Igår så började jag påbörja årets julskörd (säljer en del...) och bilder på det färdiga resultatet
kommer under veckan.

En trevlig helg önskar jag er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar