fredag 18 november 2011

Ut i skogen ska vi gå...

Härliga fredag!
Har så smått börjat med Advents-stöket här hemma, så nu är alla julgardiner på plats och lite hyacinter och annat inhandlat. Brukar vanligtvis inte börja så här tidigt, men jobbar man nästa helg, så har man inte så mycket val...

Inte för att jag klagar! Är ganska nöjd över att ääääntligen får börja med lite julstöd. Och i morgon drar jag till skogs för att plocka hem både det ena och det andra ;0)

Har en ny idé om hur jag kan få till en inbjudande entré.
Där kommer att finnas mycket växter, zink, trä och en hel del med betong. Hoppas bara att det blir lika bra i verkligheten, som i mitt huvud... hihi! Mer om detta får ni veta i morgon.

En annan liten idé som rör jul och även innefattar paket, är detta gamla fönster, som jag har hämtat på mina föräldragård och sedan fäst hönsnät bakom.




Just nu står det som ett stileben i hallen.
Älskar den slitna, nötta ytan och att det har blivit så med tiden. Inget som jag har åstadkommit ;0)

Kan ni gissa vad det ska användas till?

Over and out!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar