måndag 12 december 2011

Pepparkaksby

Jag har en väääldigt pysslig son!
Kan inte förstå vart han har fått det ifrån...hm ;0)


Förra året fick han göra en ritning till ett pepparkakshus han ville göra och det blev ett slott. Ni ser det här ovan!
Mitt hus till vänster i bild.

I år har jag fått inspiration ifrån
Tedags hos Tant Ninette

Hon gör och säljer helt fantastiska pepparkakshus!

Jag var liiite nervös för vad Adam skulle hitta på i år och...
ja, ett hus blev det i alla fall, men inget litet som jag föreslog. Trots allt jobb för att få ihop det, så var det värt varje minut att se min sons stolta leende då han var klart.

Här är årets Pepparkakshus 2011!!










Pssst!... i år använde vi oss faktiskt av smält socker och inte limpistol. På Adams begäran så klart!

KRAM!!



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar