tisdag 24 januari 2012

Återanvändning!!

Dagens blogginlägg har min kära svägerska inspirerat mig till, fast det är inte säkert att hon vet om det...
Vi var och besökte dem över trettonhelgen och det var då jag fick se det fyndiga hon hade gjort. Nämligen återanvänt förra årets almenacka! Hon hade helt enkelt bara vänt på den och ritat upp månad för månad. Tadaaaaa!!

Det tog säkert sin lilla tid, men blev mycket bra. Så var också min tanke att jag skulle göra, men... Som av en ren händelse delar Gallerix just nu ut gratis almenackor för 2012 (som en stor planscg med halva året på ena sidan och andra halvan på baksidan).

Så jag gjorde det liiiite enklare för mig själv genom att helt enkelt klippa isär första halvåret och klistra upp på förra årets almenacka :0)




Fast... pysseltokig som jag är så stannade det ju inte där, utan det är klart att det vart lite dekorationer också. Jag började på februari, då januari ändå snart är slut.
Så här blev februari månad!





I mars får ni se hur den månaden pyntades.

Nytt på bloggen är att jag äntligen har lyckats lägga in en
lista med bloggar som jag själv följer.
Kanske du hittar någon ny blogg där som du gillar?
Trevlig tisdagskväll!

KRAM!!




1 kommentar:

  1. vilken rolig idé... ska bli spännande att se kommande månader!

    SvaraRadera