onsdag 4 januari 2012

En gammal idé...


När man nu har varit långledig har man ju haft en del tid över för lite av det där som man vanligtvis inte hinner med.
Den här ideén har länge legat och grott i huvudet på mig och jag genomförde den faktiskt på jobbet i höstas, men inte hunnit med här hemma. Men nu hänger den där...




...en vitmålad gren från skogen, prydd med lite av varje.



Inte heeelt lätt att ta snygga bilder på något som är så utspritt! Ni får ha lite överseende med detta... ;0)
Snöstjärnorna och "istapparna" hittade jag för bara 15 kr på Jysk, fågeln och de små julgranskulorna från Panduro.

När vinterna är över och årstiden skiftar är tanken att
dekorationen ska bytas ut mot något mer vårigt...
så fortsättning följer!

KRAM!!

2 kommentarer:

  1. Hej...! Vilken mysig blogg du har. Grenen är superfin! Just dethär har jag gjort med barnen på jobbet, men inte tänkt på att göra hemma... kanske skulle testa?!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad kul att du gillar min blogg! Är nämligen ett stort fan av din... ;0)
    Ja, jag gjorde också en sån här på jobbet och till slut blev det även en hemma. Tycker absolut att du ska göra en hemma.

    Lycka till!

    SvaraRadera