onsdag 18 januari 2012

I´m in heaven...


Va?! Vad gör du här inne på min blogg?!
Vet du inte om att Panduros Vårkatalog 2012 har landat
i postlådan idag?
Själv har jag nu laddat med förra årets sista julgodis framför brasan och tänker drömma mig bort bland scrapbooking, spetsar, presentinslagningar, färdiga kit, penslar och korttillverkning en lååång stund framöver. Och om jag känner mig själv rätt, så kommer jag att lusläsa den i morgon igen. För blotta tanken på att missa något är mycket skrämmande!



Efter att ha smygkikat lite under dagen har jag redan fastnat för hur man gör dessa fantastiska tårtor enkelt och lätt på egen hand... eller inte? Testas ska det i alla fall göra. Tur att båda barnen fyller i juni, så jag har lite tid på mig att öva!!


Ett annat projekt kommer definitivt att bli detta super-coola träd, som är gjort av design-tejp. Det allra senaste!
Hoppas nu bara att lilla dottern tänder lika mycket
på idén som jag gör!! Hm...


Som ni säkert förstår ser jag fram emot en vår fullproppad
med pysselinspiration att bjuda dig på!

Kram!!

2 kommentarer:

  1. haha jag gick igenom den ett par ggr igår kväll också och har haft mååånga funderinga ett bra tag på att göra såna däringa tårtor eller mer åt cupcakes hållet fick en underbar bok med 1001 recept och en cupcake bakmaskin i julklapp:-)
    Kram kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Åh!! En cupcake-bakmaskin!! Lyckost dig!! Bara att beställa och sätta igång tycker jag. Slå mig en pling när de första är i ugnen ;0) Jag kommer på stört!
    Kram

    SvaraRadera