måndag 30 januari 2012

Ny favorit shop!


Oj, nu var det lääänge sen jag var här!
Har helt enkelt inte haft tid... Annars brukar ju just helgen vara ett tillfälle då det händer en del på pyssel och inredningsfronten. Fast den här helgen gick mest i mat- och bakningens tecken. Kära mor & far var på besök hela lördagen och självklart är de värda det bästa... hembakade semlor. MUMS!!

Men nu har jag något viktigt att meddela er. Jag är kär... ja, inte i någon annan "person" än min underbara man, utan i en webbshop... suck. Jag fann den genom att de hade en liten annons i tidning "Allt i Hemmet", som jag prenumererar på.

Och här hittar ni shopen...
Lägger även upp en liten direktlänk här i högerspalten i fall ni skulle vilja hitta dit igen ;0)

Gå nu in och njut av vitt, avskavt & lantligt romantiskt
(till bra priser för en gångs skull!)

KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar