torsdag 26 januari 2012

Pärlmani!!







Ja, det är alltså inte jag som har fått pärlmani, utan mina barn. Om min dotter har fått min pysselgen, så har min son troligtvis fått en trippeldos!! Han skulle gääärna pyssla hela dagarna och just nu har han snöat in på pärlplattor.

Fast det är inte hela pärlplattan som han lägger, utan mini-pärlplattor... Och hans Bamse har fått ett eget svärd, samt en liten ring (vet inte vad det heter) att hänga det i.

En följd av denna pärlmani är halsband och armband, tillverkade av pärlor uppträdda på piprensare :0) Fyndigt, tycker hans mamma! Självklart hänger lillasyster på denna pärltrend. Tyvärr har hon inte riiiiktigt samma tålamod som sin bror, utan en stooor del av pärlorna hamnar på golvet... suck!

Vet ni hur ont det gööör att trampa på en liten, liten pärla?!!!
SKIIITONT!...men det bara att härda ut.

Ha en bra kväll!

KRAM!!

1 kommentar: