onsdag 18 januari 2012

Vårt vardagsrum

Tredje delen av min lilla följetong...

VARDAGSRUMMET

...här har vi inte målat eller tapetserat något, utan det ser ut som när vi flyttade in. Inte för att jag inte skulle vilja, utan för att det är annat som har prioriterats före ;0)

Planer finns det gott om...

 


Kaminen har vi själva satt in, i oktober förra året.
HÖÖÖG mysfaktor!!!



Det här vita bordet är min favoritmöbel i huset.
Det kommer från min föräldragård och jag och mina syskon lekte mycket affär med det, fast då var det brunmålat.


Har fortfarande några hyacinter kvar.
Har helt enkelt inte hjärta att slänga dem än.


Bordet och de fyra stolarna är ett loppisfynd från
en loppis här i stan. Har bara klätt om stolssitsarna med
tyg från mr Kamprads varuhus.

I morgon ska ni få veta varför bloggen heter som den heter!
Mamma påminde mig om att jag lovat det redan innan jul, så nu har jag tagit tag i saken.

KRAM!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar