torsdag 9 februari 2012

Min allra käraste syster...

Jag fyllde år i tisdags... hm, så var det sagt ;0)
Men det var inte det jag ville dela med er, utan vad det var jag hitta i min postlåda i går!

Trött och stressad efter lång och fullspäckad dag, svängde jag intill brevlådan med bilen för att plocka med mig dagens post. Och döm om min förvåning när jag får upp ett paket! Genast ser jag att det är till mig och att det är min kära systers handstil.

Hoppar in i bilen igen och svänger in på vår uppfart. Ut med dottern och fram med husnyckeln, snabba ryck för här ska öppnas paket!!!! :0)

Detta var vad som låg i...










YES!!
Ett kort som inte liknar något jag sett förrut, men jag älskart! Helt galet rosa, glittrigt och tjejigt.
Och sen... en påse Polly, bara till mig.
Min syster vet vad jag gillar (och behöver). ;0)

Min syster... är den finaste, bästaste, sötaste, mest omtänksamma, påhittigaste och gulligaste syster man kan ha,
helt enkelt!
Älskar henne...

Önskar att alla kunde få ha en syster som hon!

KRAM!!


4 kommentarer:

  1. vilket härligt kort, och gott godis med... :-)
    Grattis i efterskott!

    SvaraRadera
  2. Visst är hon underbar lilla Ann men jag har oxå världens bästaste syster. (bra så?) kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, du har oxå en vääääldigt fin syster, älskade moster ;0) Tack för att du lämna en kommentar (på rätt ställe) KRAM!!

      Radera