måndag 6 februari 2012

Välkommen-till-världen-present

Godkväll! Hoppas ni alla mår bra i kylan och att ingen har förfrusit varken fingrar eller tår. Själv har jag jobbat sent ikväll och känner mig just nu ganska "sleten" (obs! ren småländska) ;0) Jag älskar mitt jobb och oftast ger det mycket energi tillbaka. Ikväll gav det extra mycket... men måndag är alltid måndag för mig. Ingen bra dag alltså... haha

Ni som följer min blogg kanske kommer ihåg att jag för några veckor sedan filurade över hur jag skulle göra en liten annorlunda "välkommen-till-världen-present".
Jag hade ju en idé...


... och så här blev det.


Ja, de två översta alltså. Den undre har jag gjort tidigare och pryder sen några månader tillbaka, vår tavellist i tv-rummet. Finns ett inlägg på detta. Har tyvärr inte riktigt fått koll på hur man länkar till egna inlägg, men jag jobbar på det ;0)

Tillbaka till tavel-brädorna.
Det är ju egentligen bara den som det står "lillebror" på som är presenten, men tänkte det kunde vara gulligt att även "storebror" fick något. Tror det blir snyggast om man kanske hänger dem utanför respektive dörr eller över deras sängar. Inte lika snyggt om de hänger tillsammans. Eller vad tror ni?

KRAM!!



2 kommentarer:

  1. vilka söta skyltar!
    Tack för tipsen om headern, äntligen fick jag till det och är rätt nöjd. Återstår att se om jag fixar att byta bilder framöver! :-)
    Länka till dina egna inlägg gör du precis som att länka till andra bloggar eller så, på den gröna krumeluren. Först måste du bara klicka på det inlägget som du vill länka till, och kopiera den adressen... Fråga igen om jag förklarade dåligt, lycka till!

    SvaraRadera
  2. Tack! Härligt att jag kunde hjälpa till med headern och tack för instruktionen om hur jag länkar... Tur vi bloggare har varann! ;0) Ha en bra dag!

    SvaraRadera