söndag 26 februari 2012

Vårpiff & väggljusstakar






Vår ute, vår inne, vår i sinne....

Ja eller hur det nu var ;0) Hur som helst är jag sååå nöjd över att höra all fågelsång och allt drippande och droppande från taken. Och jag vet! Det äääär för tidligt att plantera vårblommor i februari, men det skiter jag i. I need this!!

För övrigt har det varit ett liiitet (ofrivilligt) uppehåll här på bloggen. Min dator har vandrat in i datahimlen, men ersattes i fredags av en ny liten pärla, så nu är vi på banan igen :0)

Jag har fått en beställning på två stycken väggljusstakar! Fast inte i den varianten som jag visat upp här, utan i den varianten som jag lovat att visa bilder på. Nämligen den varianten för blockljus, så...





... så här ser den varianten ut!
Blev nog ännu mer nöjd med dessa, så det kan nog bli så att jag måste göra två stycken till mig själv... hm.

Önskar er nu en riktigt bra söndagseftermiddag!

KRAM!!


1 kommentar:

  1. jag veeet... man längtar ju efter våren så att man blir galen! De där ljusstakarna var verkligen fina...!

    SvaraRadera