fredag 16 mars 2012

Sötnos...



Idag har jag varit ledig och hujeda mig vad mycket jag
har hunnit med... äntligen!!
Fyndade tre stycken Ikea-speglar för ett tag sedan för endast 15 kr styck och idag har de fått några lager med vit färg
och ordet sötnos skrivet högst upp.

Fyndade en annan liten tingest på en relativt nyöppnad loppis här i stan idag. Nämligen denna lilla söta vas.


Tror att den är gjord av tenn, för den är väldigt tung,
men saknar helt stämplar, så säker är jag inte. Hur som helst... efter lite putsande kunde man äntligen se det sirligt inristade, vackra blommönstret. Med tanke på att jag gav endast 25 kr är jag riktigt nöjd!

Trevlig helg önskar jag dig!

KRaM!!

2 kommentarer:

  1. vilka söta speglar... var har du lärt dej att skriva sådär fint, vill också kunna...! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skrivstilen är jag född med ;0) men inspiration har jag fått från Ylva Skarp (har lätt för att härma...). Hon har en egen hemsida och webbshop. Helt fantastiska tavlor och allt möjligt gör hon! Kika in där och bli inspirerad och sen är det bara att börja öva ;0) Lycka till och trevlig helg!!

      Radera