söndag 6 maj 2012

Dubbel glädje!!

Wiiiihooooo!!!!!!
Sockerpärlans blogg har passerat 5000 besökare!! Oj, vad kul!

Ja, det är det. Jättekul, men jag lovar att inte deppa ihop om jag inte skulle nå 10 000-besökare-strecket ;0)

Helgen har bjudit på sol, sol och åter sol. Inte en regndroppe eller snöflinga i sikte. YES!!
Har planterat ner lite lökar i jorden, här och där. Tänkte vi skulle få lite små överraskningar till nästa vår då de kommer att dyka upp där vi minst anar det, eftersom jag lär glömma vart jag stack ner dem.

De två stora krukorna som jag i julas satte mini-granar med ljusslingor i, har fått lite ny färg på sig och blivit fyllda med snöflinga och petunia (tror att de heter så i alla fall ;0). Bilder kommer i veckan!

Annars har jag haft ett helt annat pyssel på gång den här helgen...





Det är ju nästan inte så att jag vågar lägga ut det här. Har härmat en mycket duktig tjej som heter YLVA SKARP. Hon är grym på det här med kalligrafi och jag gissar att hon inte gillar att bli
efter-apad så här... tssss.

Jag chansar och hoppas att jag inte får en böter på posten ;0)
Nöjd med mitt eget bräd-resultat är jag i alla fall!

Over and out!

KRaM!!

2 kommentarer:

  1. härma, bli inspirerad av...?! Gränsen är hårfin ibland! Fint blev det iallafall, och härligt att du har planterat sommarblommor redan, det har jag inte vågat än!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du för att du kom på ordet "härma"... i like it! Appropå sommarblommor, så täcks de med handdukar varje kväll än så länge, men det är det värt! KRaM!!

      Radera