fredag 11 maj 2012

Fredag...




Fredag... ett ord som ligger skönt i munnen skulle man väl kunna säga. Speciellt om man som jag varit ledig idag :0)
Eller ja, nästan i alla fall. Hade liiite att göra, men det var av det där slaget att-det-är-så-roligt-att-det-inte-gör-så-mycket!

Idag bjuder jag på lite bilder från mina om-målade och nyplanterade krukor framför entrén. Titta noga för snart planterar jag om...igen! Har hittat billig fjärilslavendel och något mer som
jag tror heter silverfall :0) Kanske någon kan ge svar när
ni ser dem ;0)

Var uppe en sväng på vinden och vad hittar jag då
om inte denna jääätte-blåa tingest?!!


Fast... nu är den inte blå längre.
I morgon får ni se hur den blev efter lite Sockerpärlan-pimpning!
Tänkte att jag skulle plantera kryddor i den. Ni som vet... skulle
det kunna funka?


Mannen jobbar tyvärr idag och eftersom han jobbar dygn, innebär det en ensam kväll framför tv:n. Har fått tips om en film och komiskt nog så handlar det om en kvinna som börjar blogga!
Så nu ska jag ängna min tid åt den och önskar er alla
en riktigt mysig fredagskväll!

KRaM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar