söndag 20 maj 2012

The place to be...








Vilken strålande solskensdag!

Synd bara att man jobbat hela dan... inomhus!

Idag bjuder jag på lite bilder från vår numera städade altan.
Vi målade väggarna vita förra sommaren och det är inget vi
direkt ångrar om vi säger så ;0) Innan var de röda, precis
som resten av huset.

Tycker att vi har fått till det riktigt bra nu och...
 it´s the place to be, om man säger så.

I år känner jag mig extra finurlig som lagt duken "under" glasskivan på bordet. Det blir genast mindre att plocka bort då
när man ska äta eller fika där, vilket vi numera gör 
i princip VARJE dag.

Den omgjorda trälådan kommer från Ingvar Kamprads varuhus.
Fråga efter tomma must-lådor, så får ni gratis
(om inte personalen hunnit ta dem).
Lite vit färg och ett par enkla ben på och vips!... har du en ny
möbel för lite extra förvaring eller som avställningsyta. Om man vill kan man ju även sätta i ett extra hyll-plan :0)

Ha en skön söndag!

KRaM!!

7 kommentarer:

  1. Jättefint! Fin "andas" skylt! Känns som ett ställe för att göra just det...andas!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, där andas vi... och hämtar ny kraft.
      Pssst... har lämnat ett litet spår efter mig i din blogg, som för övrigt är suuuperfin! ;0)

      Radera
  2. wow... vilket underbart uterum ni har! Och jag förstår att det blev ett lyft att måla vitt! :-)
    Har du någon mejl som jag kan nå dej på angående klänningen?
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, här trivs vi som fisken i vattnet...nu ;0)
      Jag mailar dig!!

      Radera
  3. Supersnygga trälådor, måste omgående till Ikea och ragga upp ett par ;)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ut på jakt bara och tack för att du tittade in! :0)
      Kram Jennie

      Radera
  4. Vilken mysig altan ni har! Det ser ut att vara ett rum för njutning precis som det ska vara!

    Fortsätt att njuta och ha en fin dag!

    Kram Emelie och Elin

    SvaraRadera