fredag 30 november 2012

Julmarknaden






 
Så kul jag hade i söndags!!
 
Jag stod på julmarknad för första gången någonsin, men INTE den sista. Det kan jag lova!!
 
Trots att det var så kallt att jag trodde jag skulle frysa tårna av mig, så spred den ständiga strömmen av glada, pratsamma och rosenkindade kunder, en enorm värme med sina vänliga ord.
 
Det var så underbart att de saker jag tillverkar uppskattas av fler människor, än mina syskon och föräldrar...hihi
 
Så här såg mitt bord ut...
 

 
Tyvärr fick jag inte med mig kameran, utan ni får hålla till godo med Iphone-bilder. I bakgrunden syns min lilla hjälpreda. Han var dock inte till salu... ;0)
 
KRaM!!
 
 
 

1 kommentar:

  1. Vad kul att det gick bra, visst är det roligt att få träffa massa folk som gillar det man gör!

    SvaraRadera