onsdag 9 januari 2013

Bytt stil (?)... och dator



 
Jag har fått en ny dator... eller ny och ny. Bättre begagnad skulle man kunna säga.
Min man har varit och köpt sig en ny liten leksak, en Ipad. Därför har jag nu fått hans gamla leksak, en Mac. Jag är själaglad! Hoppas inom kort kunna lära mig lägga in bider på den, så att jag kan blogga från den istället.
 
Min nuvarande dator ska barnen få surfa på och leka med. Och det märks att de redan har börjat... De har ändrat någon inställning, så allt är mycket större än det brukar. Detta ledde idag till att ni får se gamla bilder från bloggen. Fast de gav mig en ny insikt!! Jag har bytt stil här hemma.
 
Efter något år med mycket shaby chic, har stilrenheten återigen flyttat in. En del svarta ting har fått ta plats, men den vita färgen dominerar fortfarande helt klart. Vardagsrummet har fått sig en uppfräscning i form av lite vit färg. Vilket lyft! Det behövs såå lite....
Hoppas kunna visa bilder därifrån under helgen. Vill få bort julen och julgranen först.
 
Annars då?
Jo, tack. Det rullar på kan man väl säga.
 
Over and out.
 
KRaM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar