fredag 18 januari 2013

Friday, baby!



Trevlig Friday på er!

Idag bjuder jag på lite fler inredningsbilder. Vi har, som några av er kanske vet, målat vardagsrummet vitt. På bilden här ovan (som är från förra julen) ser du hur det såg ut innan. Skillnaden är inte så stor egentligen, men helheten... oj,oj,oj. 
Så fräscht!

Idag får ni bara se den ena änden av rummet. När jag köpte färgen till rummet räknade jag inte så noga på hur den skulle räcka. Utan man kan säga att jag "höftade" lite.
Man kan nog så här i efterhand säga att jag "höftade" 
en halv meter för lite. 

Attans! 

Så hiiimla irriterande!

Nåja. Idag har det inhandlats lite mer färg och vi hoppas äntligen få det färdigmålat i helgen. Sen ska ni få se resten av rummet. 

Jag lovar!






Trevlig helg!

KRaM!!







1 kommentar:

  1. typiskt... det där med att höfta är inte helt lätt! :-)
    Önskar dej en fin-fin helg!

    SvaraRadera