fredag 11 januari 2013

Thank God it´s Friday



 
 

Första jobbarveckan efter en lååång julledighet är över. En välbehövd ledighet där man tyvärr har vänt på dygnet lite och vants sig vid att ligga och dra sig i sängen till efter nio! Att äta när man känner för det och bara ha det gött. Inte riktigt så det funkar på jobbet kan jag väl säga.

Thank God it´s Friday!!


Äntligen dags för fredagsmys, lördagsmys med sovmorgon
och en massa fix och pyssel. Idag har barnen och jag plockat ner julen i påsar och kartonger igen. Granen har flyttat ut på altanen... näst intill barrlös. Jag glömde som vanligt att vattna den och då går det som det går. Fast i år har den ändå klarat sig oväntat länge...hihi.


Nu lite mera mys innan sköna sängen lockar.

KRaM!!
 
 
Pssst... Ännu en gång får ni nöja er med gamla bilder från tidigare inlägg (fast vädret stämmer). Blogger har tydligen problem med att fixa in mina bilder på inlägget... "en knapp" fattas. De hoppas kunna lösa det snart. Det hoppas jag med!! :0/

2 kommentarer:

  1. har hört att många har problem med att lägga in bilder om man använder explorer, och att chrome funkar mycket bättre. Vet inte vad du använder, men ett tips kanske...?!
    Önskar dej en fin-fin helg!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Detta måste genast testas ;0) Skönt att läsa att du är på bättringsvägen. Kram J

    SvaraRadera