måndag 16 september 2013

Farväl sommar...

Så är det nog tyvärr sant...
sommaren har till sist släppt sitt grepp och 
hösten är verkligen på intågande.
Fast jag tycker det är ganska mysigt, om jag ska vara ärlig.

Första brasan är tänd och det känns helt ok att tända en MASSA ljus, inte bara några för mysets skull.

Vårt matbord i tv-rummet förgylls av rabattens sista sommarblommor som jag känner mig mäkta stolt över att ha drivit upp helt själv. Kan ju avslöja att det var det enda i blomsterväg som drevs upp...tyvärr. Inte riiiiiktigt enligt planen.
Bättre tur nästa sommar liksom. Tihi!






KRaM!!

Pssst....!

Jag måste ju berätta att jag idag har varit ute i mitt nystädade garage och börjat med julpysslet. Ja, det är helt galet!!
Men ska man hinna få allt klart som man vill ha med på årets Julmarknad, så är det hög tid att börja nu. Har kommit på en fin idé på en adventsljusstake i betong (hoppas jag)och jag har bara en form. Då gäller det att göra en om dan... typ.

Har du börjat med julpysslet än?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar