söndag 3 november 2013

Tävling!

Idag öööööser fullkomlgt regnet när är på ostkusten, 
så vad passar inte bättre än att ha en 
liten tävling här på bloggen?!

Jag har haft äran att få samarbeta med en av landets största pysselkedjor i den här tävlingen, och känner mig mycket hedrad 
över att bli kontaktad av dem.

Så håll i hatten!

Du har chans att vinna ett presentkort på 300 kr,
hos...

 




Jajemän! It´s true....

Så hur gör man då för att få vara med i denna lilla tävling 
som landar in så perfekt lite lagom så här innan jul, då det rycker som bäst i pysseltarmen?


Jo!
Man samlar på sig lotter...

Varje utfört "uppdrag" ger 1 lott.

1. Gå in på Slöjddetaljers Facebook-sida, gilla sidan 
och dela den gärna vidare till dina vänner.
2. Gå in på Sockerpärlans Facebook-sida och gilla den (gillar du den sen tidigare får du också en lott).
3. Dela med dig av den här tävlingen på din egen blogg, så att fler får tillfälle att vara med. Använd gärna Slöjddetaljers logga som finns här på inlägget.

Du kan alltså få ihop 3 lotter. Självklart är det upp till dig hur många du vill samla ihop, men när du är klar skriver du en liten kommentar här nedanför med ditt namn och hur många lotter du fått ihop. Annars vet jag ju inte att du är med ;0)

Dragning av en vinnare, tisdagen den 19 november!!

Klicka nu på Slöjddetaljers logga här nedanför, så kommer du direkt till deras hemsida och kan börja planera för vad du ska köpa när du vinner presentkortet!


Stort lycka till, till er alla!!

KRaM!!


18 kommentarer:

  1. Emelie Karlsson 2st Söderåkra fall det blir fler med samma namn :)

    SvaraRadera
  2. Kajsa Högström 2st lotter :-)

    SvaraRadera
  3. Charlott Wikander 2 St Svägerska

    SvaraRadera
  4. Nu gillar jag både Sockerpärlan och Slöjddetaljer på FB och så har jag delat med mig av tävlingen på min blogg; http://kolossaltpyssligt.wordpress.com/ Alltså tre lotter om jag har räknat rätt! Trevlig kväll... //Petra

    SvaraRadera
  5. Det kan man ju inte missa. Tre lotter tror jag att jag har fått ihop. :-)

    SvaraRadera
  6. Vilken toppentävling:) 2 lotter har jag fått ihop:)

    SvaraRadera
  7. Två stycken blev det. Marie-Louise

    SvaraRadera
  8. Två stycken! :-) Anna Svensson

    SvaraRadera
  9. 2 st lotter! Ellen Löfqvist

    SvaraRadera
  10. Två lotter då jag inte lyckats göra ett eget blogginlägg just nu... /Elin Forsman
    Varuträsk Skellefteå. elinforsman@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Håller alla fingrar och tår
    att det är jag som presentkortet får
    Då kan jag under dialysbehandlingen pyssla
    och på så vis få en rolig syssla
    4 eftermiddagar veckan är jag där
    och jag blir både trött och tvär
    Slöjddetaljer kan göra det mer kul
    speciellt dagarna på sjukhuset vid jul

    Har fått ihop 2 lotter

    SvaraRadera
  12. 2 st lotter. Ann wikander. kram

    SvaraRadera
  13. :) Jag vill gärna vara med!!!!
    Gillar Slöjddetaljer och Sockerpärlan sedan tidigare på FB!! :)
    2 lotter till mig då Tack! ;)
    Mvh Ingrid
    ingridgerdin@telia.com

    SvaraRadera
  14. 2 st lotter! Nina Nilsson

    SvaraRadera
  15. 2 st lotter har grunnfrun fått ihop.
    Nu håller jag tummarna att turen är på min sida!
    Kram!

    SvaraRadera
  16. 3 lotter tack :) Gillar både sidor på FB och delade här - https://www.facebook.com/kylielarsson/posts/10151798692517321

    kylielarsson(at)gmail.com

    SvaraRadera
  17. Tävlar gärna med 2 lotter :-) Gillat båda FB-sidorna.
    Kram Johanna Asp

    SvaraRadera