måndag 6 januari 2014

DIY - minihus i trä



Idag målas det både här och där hemma hos oss.
Jag håller på att måla om vårt ena badrum. Målar direkt på badrumstapet och våtrumsmatta. Känns bra, men vi får väl se hur länge det håller. Gillar budgetrenoveringar i alla fall.
Före och efter-bilder kommer när det är klart.

Idag har jag annars varit ute i garaget och sågat till mig lite minihus i trä, som jag sedan målat och pimplat lite.
Blir ju så rysligt tomt på hyllorna nu när julen städats bort. Och det som stod där innan har jag tröttnat på.
Nästa projekt blir att måla/göra nya tavlor till vardagsrummet, men inspirationen har inte riiiktigt satt igång där än.

Önskar dig en fin trettondag jul!

KRaM!

1 kommentar:

  1. snygga... och det påminner mej om att jag borde fixa fram mina. Frågan är bara var de är nån stans?!

    SvaraRadera