måndag 10 februari 2014

Allt PÅ en GÅNG…


Längtar tills man åter igen kan gå ut i trädgårdslandet och plocka in lite blomster….


Det är mycket nu.
Jag har ÄNTLIGEN kommit på och bestämt mig för vad jag vill bli/ska göra när jag "blir stor". Vi har börjat resan släng-ut-det-gula-fula-köket-och-sätt-in-ett-nytt-snyggt. 
Och så har jag fyllt år.

Det där med att jag har fyllt år behöver vi inte gå närmare in på. Vill bara säga att dagen och hela helgen faktiskt, har varit super. Fina och omtänksamma presenter har jag fått och fortsätter att firas lite till nästa helg. Nice!

Vad jag ska bli när jag blir stor får ni reda på inom kort.
Kan ju inte släppa alla stora händelser på samma dag. Hihi!

Köket.
Ja, vad ska man säga? Allt ska ut och in med nytt. Platsritat från Herr Kamprads varuhus. För er som inte har en aning om hur fult kök jag har, utlovas bildbevis under veckan. Självklart blir det även en del tips som kan vara bra att tänka på när man ger sig in i denna resa. Ni kommer även att få vara med från första rivningsdag till färdigt resultat. Så gillar man inte köksrenovering så kan man titta in här i mitten av mars igen.
Då är tanken att det ska vara över… klart.
Vi får väl se hur det går med det.

Hoppas ni har en fin måndagskväll!

KRaM!!


1 kommentar:

  1. Haha... jag gillar renoveringar, så jag kommer kika in här även innan dess!
    Och så är väl ett grattis på sin plats, skönt att du har blivit ordentligt firad, det behöver man bli!
    Kram...

    SvaraRadera