söndag 16 februari 2014

Att bli firad…

Så har man då blivit firad en sista gång. Igår var släkten här och blev bjudna på kakbuffé. Oturligt nog missade jag att ta fram kameran, så inte en enda bild blev det. Bläää!
Får bli att ta en kaka, med recept, i taget istället.

Förra fredagen fyllde jag "halvjämnt" och därav detta firande. Av goda vänner fick jag denna vackra klocka. Fast… den kommer inte att få vara klocka så värst länge till. Vilket var tanken vid inköpet. Tack min vän! Du vet vad jag vill ha ;0) 


Av min man med familj fick jag detta vackra berlockarmband från Thomas Sabo. De hade familjevis valt varsin berlock och 
igår kom min syster med ytterligare en.
Tack!!
Älskar presenter där man lägger ner lite kärlek och tankar.


Igår var min släkt här hemma hos oss och jag fick två bordsknivar i silver. Precis som jag önskat mig. Samlar på serien Patricia och har redan kaffe- och dessertskedar klara. Nu har jag även fyra gafflar och fyra knivar, så nu kan de börja användas… ibland.

Av min familj fick jag den fjärde bordskniven, samt två smågafflar och en smörkniv i samma serie. Tack!!
Det var perfekt och precis vad jag önskat mig.

Igår fick jag även en hel del vackra tulpaner, rosor och en blomgrupp. En Hortensia med en helt underbar kruka till fick jag också. Hoppas nu bara jag klarar av att hålla den vid liv. 
Tips på HUR, mottages tacksamt!


Men….
det var inte riktigt allt.

Fick något underbart av min man också.

Två nätter på Ronneby brunn.

Exakt vad jag behöver och två av våra bästa 
vänner följer också med.
Bara läääängtar!!

Hoppas du får en skön söndag idag, för det ska jag ha.
En riktig slapp-söndag!

KRaM!!


Pssst…
I morgon börjar vi vår köksredovisning.

2 kommentarer:

  1. låter som ett härligt firande... grattis såhär i efterskott!
    Hortensian är inte min favorit, för den behöver myycket vatten, och så jobbar vi inte riktigt här. Men lycka till du...! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Det har varit ett härligt och långt firande ;0)
      Det där med vatten är inte riktigt vår grej här heller… hihi. Hoppas jag kan ha koll på den när den står på köksbordet.
      Kram J

      Radera